有時,我覺得小朋友的腦袋真的十分有趣。永遠也不知道他們會在甚麼地方得到一些啟發。

👦:媽媽,你有無試個個腦會一片空白,諗唔到自己到底在諗甚麼呀?

👩:(今日上哲學課?) 會呀,媽媽的腦袋常常都有停不下來的感覺呢。

👦:但我個腦成日都好懶,我不用力叫佢,佢不會轉動,不會思考咁。

👩:(好難明) 即係點呀?

👦:即係,好多時,人地問我問題,我都不會經過個腦思考,就會立即回答,好似係身體的一種自然反應咁就講出來。我其實想答一些more meaningful 的答案的。但往往都講左D好silly的答案。

👩:(我到底應該笑定唔笑呀,仲要扮認真答題) 每個人出生以來就是在不斷學習,你有這個想法很好呀,我們慢慢學習如何管住自己的嘴巴,想清想楚才去講和去做。

👦:但真係好難呀!

(我也知道........)